free joomla slider module

Новини

Друк

УВАГА!!!

Відділ питань праці управління соціального захисту населення Токмацької міської ради доводить до відома усіх керівників підприємств, організацій та установ (далі - ПОУ) незалежно від форми власності та виду господарювання, голів первинних профспілкових організацій ПОУ, фізичних осіб-підприємців міста Токмака наступну інформацію про зміни у ПОРЯДКУ РЕЄСТРАЦІЇ КОЛЕКТИВНИХ УГОД І ДОГОВОРІВ !!!

 

        Міністерство соціальної політики України інформує, що Урядом України до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 року № 115 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів» внесено зміни, які було затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019  № 768 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115», внаслідок чого зазнав змін попередній Порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів (далі - Порядок). 

        Відтепер «Порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115 діє у новій редакції

Постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 768.

        Просимо взяти до відома нові особливості оновленого Порядку та на локальному рівні укладати колективні договори у відповідності до норм та положень цього Порядку.

          

Особливості оновленого 21.08.2019 року Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів полягають у наступному:

 

         1. На повідомну реєстрацію подається один примірник колективної угоди (договору), змін та доповнень до них разом із додатками та супровідним листом.

         На вибір сторін угод, договорів (залежно від їхніх фінансово-технічних можливостей) пропонується три варіанти подання документів реєструючому органу:

1)    оригінал паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками;

2)    оригінал електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами;

3)    електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія), засвідчена кваліфікованою електронною печаткою.

Перелік протестованих систем електронного документообігу, інтеграційну взаємодію яких з Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади підтверджено, міститься на офіційному веб-сайті Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України»:http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/perelik-protestovan-system-electr/.

     2. Реєструючий орган не може відмовляти у повідомній реєстрації колективної угоди чи договору, змін і доповнень до них, повертати їх на доопрацювання, витребовувати додаткові документи та встановлювати додаткові вимоги до оформлення поданих на реєстрацію документів.

     3. Реєструючий орган письмово інформує про реєстрацію угоди (договору), змін та доповнень до них суб’єкта, який подав на реєстрацію цей документ.

     Звертаємо увагу, що реєструючий орган не робить жодних написів на примірнику угоди, договору, змін і доповнень до них, і не повертає його сторонам.

     З повною чинною версією постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 768 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115» можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Верховної Ради України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/768-2019 та використовувати її у подальшій роботі при укладенні колективних договорів/угод.

     У разі виникнення питань з приводу використання оновленого Порядку повідомної реєстрації колективних угод/договорів звертатися за телефоном відділу питань праці управління соціального захисту населення Токмацької міської ради  4-30-32.

 

    

Друк

ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ОБ’ЄДНАННЯ ДРУЖИН І МАТЕРІВ БІЙЦІВ УЧАСНИКІВ АТО»

Шановні ветерани!

vbЗапрошуємо Вас взяти участь у проекті «Ветерани: від діалогу до працевлаштування».

Мета проекту — створення сприятливих умов для працевлаштування ветеранів АТО, економічна адаптація військовослужбовців після участі у бойових діях на Сході України.

Проект надасть Вам можливість поспілкуватися з топовими роботодавцями українського ринку, такими як: ПриватБанк, Ощадбанк, Укрзалізниця та інші та пройти перше інтерв’ю. Протягом 3 днів у всіх учасників буде унікальна можливість відвідати мотивуючи лекції від успішних ветеранів, отримати навички якісного спілкування з працедавцями, підготувати себе до співбесіди та зрозуміти очікування працедавців.

Участь у проекті безкоштовна. Витрати на проживання та харчування іногородніх покриваються організаторами.

Семінар в рамках всеукраїнського проекту відбудеться в Дніпрі 24-26 вересня 2019 р. Запрошуються демобілізовані бійці АТО Дніпропетровської, Донецької та Запорізької областей.

Проект реалізується за фінансової підтримки Міністерства у справах ветеранів України, організатор – ВГО «Об’єднання дружин і матерів бійців учасників АТО».

Зважаючи на обмежену кількість місць, пріоритет надаватиметься тим, хто знаходиться у пошуку роботи, у кого є певні проблеми з працевлаштуванням або тим, хто наразі працює, але з якихось причин має бажання змінити роботу.

З кожним ветераном, який виявить бажання взяти участь у тренінгах зв’яжеться наш представник та повідомить час та місце проведення навчання.

Реєстрація за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1N48tVMeTl91a2zGsPceBU_SHeYbN1uxI7SoaC1E7plU/edit

Якщо виникають проблеми із заповненням форми, можна дзвонити нам, ми зареєструємо по телефону (095) 540-99-42:

Запрошення роботодавців прийняти участь у семінарі у м. Дніпро на 26 вересня 2019 року

В першу чергу ветеранів  цікавлять вакансії охорони, роботи з відео-спостереженням, МЧС, маркетинг та торгівля, IT,  будівництво та інші.

Задля збільшення ефективності проекту,  26 вересня запрошуємо роботодавців, які б мали відкриті вакансії та бажання працевлаштувати ветеранів, взяти участь у проекті.

Реєстрація за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfudMCl8jdwV8SaQYxyfjhekgt1bFtRlF2HX70oRBrg56VvYQ/viewform

У разі виникнення будь-яких питань звертайтесь за тел. 095-540-99-42 Наталя, проектний менеджер ГО «Об’єднання дружин та матерів бійців учасників АТО».

Друк

ПРЕС-РЕЛІЗ: Кар’єрний радник – ментор у започаткуванні власної справи

Всім, хто вважає, що улюблена справа може бути лише хобі і не має перспектив перетворитися на вдалий бізнес, можуть заперечити успішні підприємці, які відкрили власний бізнес за підтримки державної служби зайнятості.

Започаткував власний бізнес, по – перше, працюєш сам на себе і ні від кого не залежиш. А по – друге, займаєшся улюбленою справою, що приноситиме не тільки гроші, але й задоволення.

Організація власного бізнесу - справа не з легких. Необхідні і кошти, і знання, і професійні навички, і ще багато іншого. Тому на всіх етапах, як започаткування, так і провадження підприємницької діяльності, важлива своєчасна інформаційна та консультаційна допомога.

Державна служба зайнятості має можливість допомагати охочим безробітним громадянам у започаткуванні власної справи. З цією метою їм надається організаційна, правова та фінансова підтримка; організовується навчання основам підприємницької діяльності.

Безробітним, які не можуть бути працевлаштовані у зв’язку з відсутністю на ринку праці підходящої роботи, допомога по безробіттю може виплачуватися одноразово для організації підприємницької діяльності.

gggfЯкщо ви плануєте розпочати власний бізнес, то прикладом можуть бути успішні люди, які вже за направленням служби зайнятості пройшли навчання підприємницької діяльності, обрали бізнес-ідею, захистили бізнес-план та одержали одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності.

Практика показує, можна з невеликими коштами зробити затребуваний продукт, надавати унікальні або просто необхідні послуги – і стати успішним.

А кар’єрний радник завжди готовий допомогти як на початку створення власного бізнесу, так і на всіх етапах його впровадження.

«Аналіз напрямів підприємницької діяльності колишніх безробітних свідчить, що зареєстровано види діяльність в сфері сільського господарства, надання побутових послуг населенню, вантажного перевезення, торгівлі.  В цьому році відкрито салон - перукарню та салон краси, відкрито туристичне агентство, організована діяльність у сфері права, бухгалтерського обліку й аудиту, виробництва меблів для офісів і підприємств торгівлі, відкрила свої двері хлібопекарня. 

Одержавши матеріальне забезпечення для організації власної справи, колишні клієнти служби зайнятості – підприємці-початківці звертаються до фахівців центрів зайнятості за подальшими консультаціями, а інші – вступають у відношення зі службою вже як партнери по підбору працівників у свій бізнес», - інформує директорка Запорізького обласного центру зайнятості Ірина Дуднік.

Додатково: Протягом 2019 року центрами зайнятості здійснено одноразову  виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності 121 громадянам, які зареєструвались як суб’єкти підприємницької діяльності в сфері торгівлі, сільського господарства, надання побутових послуг населенню та ін. Із загальної чисельності осіб, які отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю 43 жінки, 2 осіб – інвалідів, 43 - молодь у віці до 35 років.

 

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ,тел.233-11-47

Друк

Навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки

Комунальне підприємство «Запорізький обласний центр охорони праці» Запорізької обласної ради надає послуги в сфері навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, правилам виконання робіт підвищеної небезпеки, новим робітничим професіям (Ліцензія Міністерства освіти і науки України від 05.08.2014 р. АЕ № 458969).

Санітарна лабораторія  Центру здійснює атестацію робочих місць за умовами праці.

Ефективне використання провідного потенціалу в Запорізькому регіоні є гарантією отримання якісних послуг в цій сфері.

Заявки у вільній формі надсилати за факсом (0612) 62-35-91, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Інформація про центр www.op.zp.ua.

Довідки (0612) 62-35-02, (0612) 63-51-57, (0612) 63-31-83, 050-672-64-86, 068-463-78-70.

 

Підготовлено: відділ питань праці

 УСЗН Токмацької міської ради

Друк

ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА (кафе, столові, міні-пекарні, заклади фаст-фуду, кав’ярні тощо)!

Згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» всіх операторів ринку харчових продуктів зобов’язано з 20 вересня 2019року запровадити на своїх потужностях постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР. 18 вересня 2019року в Запорізькій обласній філармонії заплановано проведення Форуму з даного питання.

Виконавчий комітет Токмацької міської ради просить повідомити всіх бажаючих прийняти участь в даному закладі до 03.09.2019року за телефоном 22154 або на електронну пошту за адресою : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., також можна надати перелік питань для розгляду на Форумі.